Pizza

20140806-092950-34190328.jpg

Een paar jaar geleden begon ik zelf pizzadeeg te maken in het kader van ‘alles zelf maken’.  Geen diepvriespizza of verse pizza uit het koelvak meer. In de kookboeken die ik heb zijn hele fijne recepten te vinden, maar de pizza van Polpo vind ik tot nu het lekkerst. Lekker dun. Soms rol ik ze zo dun uit dat het zowat Carta di Musica is – perkamentenbrood. De pizza bak ik op de heetste stand van de oven, 250˚C, op een meeverwarmde pizzasteen.

Geef een reactie

